Pages

Tuesday, August 31, 2010

Iftar at Hotel (Buffet Ramadhan)

Jumaat lepas , aku berpeluang berbuka puasa di Holiday villa, Subang. Tahun ni kira 1st time arr... kalau kat rumah pon makan apa yg ada
Tak macam dulu, semua nak beli. Kadang2 tong sampah ja..Sebab apa erti puasa klu cuma ubah jadual makan seharian kedalam satu waktu.
Buffet ni aku p sbb follow ayah aku. Tapi aku rasa dlm bnyk hotel yg aku pernah berbuka, ni yg terbaik..
Mcm2 jenis makanan ada, YG PEnting Kambing Yg DOK Golek tu ada. Dok lama teringin.

Antara makana lain yg ada spaghetti, sushi,seafood, apa bnda yg Mr Bean makan tu... Aku try satu  jaa haram tak sedap, nak termuntah ade laa, mungkin aku tak bubh lemon juice tu  .Kebab, mcm2 arhhh.. tp serious malm tu nasi sikitpon tak sentuh.. nak merasa bnda2 yg jarang mkn...

Masa aku doh bubuh makan, sbb waktu berbuka dah nak dekat, aku nampak Mamat sorang pakai Baju melayu hijau bersongkok, Mcm kenal, Laaa rupanya Shahir Af8.. Tp tak ambik pic pon.Cuma greet dan salam jaa..

Malam tu ja aku mkn sampai kenyang. Lps ni mmg tak buat buat dah, makan bnyk buat badan lagi letih ada laa.....Lps ni kat hotel sunway pyramid, tak tau laa nak p kaa dak... sbb 21 ari laagi nak bertolak ke bumi anbiya .Nak spend btui2 masa sama ada utk akhirat , dan juga main guitar... ehmmm dekat2 nak p ni laaa bru mcm bnda bru techniq2 yg boleh tingkat kan skill ,3 bulan dulu haram main mcm tu jaa.

Pratice2 dan jangan lupa la sudah berada dlm sepuluh malam terakhir. Semalam sudah lepas malam 21, sekiranya malam tu malam al qadr, alhamdulilah..tapi ada sembilan malam, klu semua malam kita sempat, insyallah dapt lah... 10 malam ni berdoa laaa,,, walaupon mlm tu bukan al qadr, insyallah doa kita dimakbulkan...tingkatkan prestasi!!!!1

No comments:

Post a Comment