Pages

Tuesday, March 22, 2011

In relationship ....

Sejak dua menjak ni, aku tgk dekat facbook member2 sekolah dulu makin ramai berilationship nih!!hahah mabrook!!! happy for u guys !!!

Kadang  aku terpiqir gak, weih dia pon dah ada awek syialll!! dia ni pon!!!
Aku bile laa plak!!!hahaha..Itu je ayat yang selalu bermain main dalam pala otak bila tau member2 dah berilationship..

Tp relex sudah!! Awal lagi !! Klu nak bukan tak boleh, aku ni hensem pa.. sat jaa boleh lekat,, !!! tapi tak mau jaa!!!FFFFFUUUU!!1hahahaha...Pada hal aku bukan reti beb bab ayat mengayat nih..hahaha!!!
Enjoy dulu beb!! Sbb aku dok tgk member yg bercouple nih, kdg2 bergadoh sbb bnda kecik je,, dah berjam jam buang masa, pujuk laa ape lah.... Nmpk renyah beb!! Bukan kawin lagi pon!! bru couple... dah lebih22..

Aku pon teringin gak nak try merasa,, tpi bila fikir balik,, dah study pon mcm apa lgi,, main guitar pon fail lgi,, tmbh2 nak plak aku start career main cricket utk kelab,,lullzzz... Tmbah lagi masalh, lgi jam otak aku nak memproses!!

Tak pe tak pe.. relex jee,, tak nak cari awek sbb desprate tgk orng ader!!! For what point klu mcm tu !! so biaq dia dtg sendri je laa!!! Don't rush!!

Binga!!!!

2 comments:

  1. Great stuff!!! Pls visit me at http://johorkia.blogspot.com/ & leave me your thoughts...Cheerios!!!

    ReplyDelete
  2. couple buang masa, wang dan tenaga. Kawin terus!

    ReplyDelete