Pages

Friday, August 5, 2011

Metallica LIVE IN KUALA LUMPUR 2011

Impian para metalhead dan rockers di Malaysia bakal tercapai apabila Metallica bakal mengegarkan Malaysia dengan konsert pertama mereka di sini . Semua peminat Kumpulan Thrash Metal ini sudah lama menunggu band ini untuk beraksi di Malaysia . Tahun ini merupakan tahun yang heaven bagi peminat heavy metal . Baru saja sudah dengan konsert Loudness bulan lepas , Whitesnake pula menyusul pada bulan 10 nanti  , dan Metallica pula ! Memang kopak laa poket semua peminat! Sudah pasti ramai yang termimpi mimpi , berangan kalah mat jenin bila tahu metallica bakal perform . Selalu layan dvd je tgk hetfield riff dgn hammet menyolo !

Dikhabarkan Konsert sulung mereka ini bakal diadakan pada 2 December 2011 di Stadium Bukit Jalil(sumber tak rasmi ) ! Kos untuk membawa masuk Metallica pula dikatakan berjumlah 5 juta USD (RM 15 Juta) ,yang tak termasuk kos2 lain ! Aku rasa semua mesti tak kisah punya harga tiket bapa pon nanti , bkn senang utk melihat legend beraksi di depan mata.Dan aku rasa tiket mesti sold out punya .

Apa apa pon kita tunggu info info atau pengumuman rasmi dari pihak penganjur nanti. Mari berjimat dari sekarang sekiranya anda semua tidak mahu terlepas konsert sulung dari Metallica !

#kan bagus buat BIG 4 trus ! ahahh mmg orgsm habis telinga2 para metal tegar di rantau asia.

No comments:

Post a Comment