Pages

Thursday, March 1, 2012

Sem 4

Alhmdulilah sem 3 telah berlalu, dan akhirnya aku lulus . Aku punya dok takut tak lulus , tpi Allah yg maha pemurah bgi lebih sikit dri apa yg aku harapkan ! Ni buat aku lgi semngt utk sem 4 .

  Sem4 adalah sem yg paling tough buat masa skrng , sbb neuroanatomy , dah la bnyk , susah pulak nak imagine2 nih . Kalau nak disamakan, mcm main dota lawan ai INSANE .. hahaha . sng jaa tuh ! Tpi ingt sng lwan INSANE sbb dtg dari pratice siang malam . Sama jugak dgn study ! mau kalau tak pulon lagu mana nak buleh !

 Aku skrng dlm proses loss weight . Sebulan sudah berlalu , aku turun 4 kilo kot ! haha ada lgi 3 bulan sebelum balik Malaysia. Mau target time balik malaysia bada tough dah , tpi bkn sampai jadi Douchbeg . Klu jdi mcm hulk tuh dah jdi huduh ! Kita buat sederhana ja , ada shape lawa cukup ! Mmg lps nih pi jog pakai singlet ! Pi berenang tak rasa malu bila nak kluaq kolam . no extra bumper ! XDDDDDDDD. tak pa lepas nih aku ingt nak kongsi tips2 loss weight dgn membentuk shape atau orng puting pangil ripp ! Tpi ingt semua tu hard work , tak dak jalan pintas ! Sama mcm hidup, sbb tuh susah sbb ada syurga di akhirat nanti !

No comments:

Post a Comment