Pages

Friday, November 19, 2010

FILEM PECAH PUNGGUNG 40juta

Ketika filem 2 alam yg dikatakan filem pecah punggung 40 juta ditayangkan, ramai orang telah menglike page ddr herba marketing ... ADA yang ingin memuji dan mengucapkan tahniah, tp ada jugak yg ingin mengkritik.

Tetapi satu epic trolling telah terjdi akibat page ddr herba marketing telah mendelet komen yg dianggap berbisa, walaupon komen memuji aku..siallll...hokk...
oleh kerana itu,, bermacam2  page berkaitan ddr dan dua alam muncul bak cendawan tumbuh selepas hujan..

antara page yg top form buat masa sekarang

KAMI KNA BLOCK DGN DATUK DR ROZMEY

Kami tak suka Dr. rozmey yg angkuh

Like laa pge2 ni ...... beri peringatan jangan laa dok sebang deras sngt..

keep on trolling geng..hok3... jahat2 terpengaruh dgn OBEFIEND laa aku nih

p/s: lawat juga blog member aku ni.... jebatmalaya.com

4 comments:

  1. siapalah bakal-bakal mangkuk hayun yang pergi tengok filem tu agaknya. sadis!

    ReplyDelete
  2. 2 alam? tak pernak dengan punya :/

    ReplyDelete
  3. tapi saya dah tgk cita ni (By accident bukan atas kerelaan hati) dan terus terang saya cakap, memang hampagas tahap lipas. maaf tapi tu pendapat jujur saya. tak layak dijadikan wayang. tayang kat drama minggu ini sudehh...

    oh, salaam ziarah! ;)

    ReplyDelete
  4. hahah... tu laa... jalan cerita dia tak laah orginal sngt... bnyk drama yg ada mcm tuh dah... pelik kenapa dia boleh yakin sngt

    ReplyDelete